Bilo da tek započinjete ili ste možda neko vrijeme poslovali (ali ne dobivate rezultate kakvim ste se nadali), ova 4 osnovna elementa digitalnog marketinga će vam pomoći da postignete željene ciljeve i unaprijedite vaše poslovanje!

4 osnovna elementa digitalnog marketinga koje bi trebala imati svi mali biznisi:

1. Brendiranje:

Edel Solutions Digitalni Marketing

Brendiranje je vrlo važno jer ono predstavlja imidž vaše firme, vaš logotip, oznaka, osobnost proizvoda ili usluge su neki elemenata koji utiču na to. Pokazuje klijentima kako će vaš proizvod ili usluga riješiti neki određeni problem. Brendovi se često razvijaju i rastu s poslom kako bi zadovoljili potrebe klijenata i kupaca. U najmanju ruku, trebali biste imati upečatljivo ime brenda odnosno usluge ili proizvoda, ciljanu publiku i plan o tome kako će se vaša ličnost brenda povezati s vašom ciljanom publikom.

2. Web stranica:

Ako tek započinjete, vjerojatno nemate ogroman kapital koji bi ste mogli izdvojiti samo za izradu web stranice. Međutim, to ne znači da ne možete imati sjajnu web stranicu. Želite korisnicima olakšati i omogućiti im da jednostavno pronađu ono što traže. Veoma je bitno i to da se vaša web stranica brzo učitava, ili u suprotnom se može desiti da gubite posjetioce prije nego što uopšte vide vašu web stranicu!

Također je veoma bitno osigurati to da je vaša web stranica optimizirana za sve uređaje odnosno za prikaz na raznim veličinama ekrana mobitela, tableta ili računara.

3. Sadržaj:

Sadržaj pokriva puno različitih stvari. Ljudi obično misle na blogove kad razmišljaju o sadržaju. Međutim, sadržaj može biti sve što vaše klijente educira o vašem poslovanju. Potencijalni kupci posjetit će vašu web stranicu kako bi vidjeli može li se vaš sadržaj odnositi na njih i na ono što njima treba.

Drugi oblik marketinga sadržaja je marketing putem e-pošte! Ovo je ekonomičan način da ostanete u toku sa svojim potencijalnim ili trenutnim kupcima.

Naravno, još jedan oblik marketinga sadržaja jesu društvene mreže. To je jedan oblik digitalnih medija na koji se ljudi prvo fokusiraju, a iako je to vrlo važno, morate biti sigurni da to nije vaš JEDINI fokus.

Mnogi koriste društvene mreže kao primarni ili jedini izvor prometa na svojoj web stranici, međutim, na ovaj način organski promet je u principu mrtav, te na taj način ne iskorištavate puni potencijal vaše web stranice.

4. Oglašavanje:

Ovo je jedna od ključnih stavki koja može pomoći vašem poslu da znatno poraste, a najbolji dio je da vam ne treba tona novca da biste započeli! Ovo je najvažniji element koji mnogim tvrtkama nedostaje!

Ako tek započinjete, jedna stvar koju biste trebali raditi jeste ponovni ciljani marketing ljudima koji su već posjetili vašu web stranicu. Oni su pokazali interes, a sada trebate „zapečatiti posao“ tako što ćete im poslužiti oglas te na taj način povećati šanse da oni baš kod vas utroše svoj novac, bilo na proizvod ili uslugu! Digitalno oglašavanje je odličan način da se to postigne, bez potrebe za ogromnim ulaganjima.

Korištenjem digitalnog oglašavanja možete usmjeriti promet na svoju web stranicu te na taj način posjetioce pretvoriti u kupce.

Ovo su četiri područja digitalnog marketinga koja svako poduzeće mora imati kako bi osigurali uspjeh u današnjem digitalnom svijetu! Ukoliko pravilno iskoristite ove 4 stavke ubrzo ćete primijetiti velike promjene u poslovanju uz minimalan rizik od ulaganja.